Vzdělávací instituce – obchodní společnost Učit Brno, s.r.o.,
IČO: 073 69 565, DIČ: CZ07369565,
se sídlem Šafranice 468, 679 02 Rájec-Jestřebí,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 107832,
zastoupena jednateli Bc. Pavlem Skotákem a Mgr. Michalem Vojkůvkou.
Webové stránky společnosti: www.ucitbrno.cz
Emailová adresa společnosti: info@ucitbrno.cz
2.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi spol. Učit Brno, s.r.o., jakožto dodavatelem (dále též jen jako “dodavatel”) a osobou využívající služby dodavatele, jakožto objednatelem (dále též jen jako “objednatel”), společně pak též jako “smluvní strany”. Službou poskytovanou dodavatelem se rozumí poskytování vzdělávacích kurzů (dále též jen jako “kurzy”).
2.2 Tyto všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smluv uzavřených mezi dodavatelem a objednatelem.
3.1 Firemní vzdělávací kurzy nebo dedikované workshopy a semináře a jazykový mentoring jsou nabízeny a specifikovány na webových stránkách dodavatele.
3.3 Dodavatel se zavazuje tyto služby za úhradu realizovat. Podrobné informace o konkrétních službách jsou uvedeny na webových stránkách dodavatele případně po osobních konzultacích vedoucí k uzavření smlouvy o poskytování výuky. Smluvní vztah vzniká po podpisu smlouvy. Odesláním nezávazné přihlášky objednatel potvrzuje, že jím uvedené údaje jsou pravdivé a že jejich poskytnutí je dobrovolné a slouží především za účelem další komunikace a realizace služeb. V případě individuálních konzultací a jazykového mentoringu vzniká smluvní vztah potvrzením prostřednictvím mailové komunikace.
4.1 Objednatel je povinen hradit kurzovné vždy za předchozí měsíc na základě faktury vystavené poskytovatelem.
4.4 Pozdní úhradu kurzovného upravuje smlouva mezi Objednatelem a Dodavatelem.
4.4 V případě pozdní platby za objednaný kurz, může být vyžadována smluvní pokuta ve výši 0,5 % z ceny faktury za každý den prodlení.
4.5 Úhrada ceny kurzu proběhne bankovním převodem na bankovní účet dodavatele. V takovém případě bude objednateli zaslán na jím uvedenou emailovou adresu pokyn k úhradě. Za den úhrady je považován den, kdy je cena kurzu připsána na účet školy.
5.1 Změny předmětu plnění jsou řešeny dodatky ke smlouvě uzavřené mezi Objednatelem a Dodavatelem.
6.1 Dodavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že Objednatel nedodrží platební podmínky a spozdí se s platbou nejméně dvakrát v řadě.
6.2 Dodavatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy s objednatelem, který by narušoval průběh kurzu, ohrožoval majetek nebo zdraví ostatních studentů v kurzu nebo zdraví či majetek dodavatele. Toto ustanovení se použije obdobně i v případě, že výše zmíněné podmínky v čl. 6.5, věta první, budou porušeny ze strany účastníků kurzu.
6.3 V případě nařízení Vlády ČR jakkoliv upravující provoz poskytovatele (vyhlášení nouzového stavu, karanténa) poskytovatel převádí formát výuky na online. Objednatel nemá v tomto případě nárok na vrácení peněz, protože výuka dále probíhá dle smluveného rozsahu a poskytovatel je připraven tento rozsah ve stanoveném termínu kurzu dodržet.
6.4 V souvislost s bezpečností práce a zdravím si dodavatel v souvislosti s čl. 6.5. vyhrazuje právo vypovědět studenta z bez náhrady z kurzu v případě, že objednatel nebude dodržovat nařízené hygienické předpisy (například ochrana obličeje rouškou apod.).
7.1 Po zahájení kurzu a/nebo v případě přerušení docházky do kurzu z důvodů na straně objednatele, nemá objednatel nárok na vrácení ceny kurzu. Cena kurzu se zejména nevrací za pozdě zrušené hodiny, pokud objednatel či účastníci kurzu, v průběhu kurzu jakkoli dlouho a z jakýchkoli důvodů kurz nenavštěvují. Případná absence se řeší s jednotlivým lektorem kurzu a dodavatelem individuálně. Pozdě zrušenou lekcí se rozumí taková lekce, která nebyla zrušena alespoň 24 hodin před plánovaným konáním.
7.2. Objednatel se zavazuje informovat lektora a/nebo vedení Učit Brno o své nepřítomnosti alespoň 24 hodin před plánovaným konáním lekce. Pokud se Objednatel předem neomluví, je předmět plnění považován za realizovaný a Objednatel je povinen jej v plné míře uhradit.
8.1 Kurzy probíhají online, v prostorách Objednatele nebo prostorách dodavatele a to v budově nacházející se na adrese Mezírka 775/1, Brno.
8.2 V prostorách dodavatele, jakož i celém objektu, kde se prostory dodavatele nacházejí, platí zákaz kouření.
8.3 Účastníci kurzu jsou povinni řídit se pokynů lektora a chovat se tak, aby jejich zaviněním nebyl poškozen majetek dodavatele nebo vlastníků budovy. Účastníci kurzu nesmí ohrožovat zdraví ostatních studentů, jakož i zdraví vyučujícího lektora či dodavatele.
8.4 Při způsobení škody ze strany objednatele či účastníků kurzu na majetku či zdraví ostatních účastníků kurzu, lektora či dodavatele, jakož i na majetku vlastníka budovy, ve které se učebna nachází, je objednatel povinen uhradit dodavateli vzniklou škodu.
8.5 Poskytovatel i objednatel se zavazují dodržovat hygienická nařízení platná pro vnitřní prostory, tj. nošení roušek, používání desinfekce při vstupu do budovy atp.
8.6 Dodavatel neručí objednateli či účastníkům kurzu za odložené věci v prostorách dodavatele.
9.1 Firemní výuka se řídí smlouvou sjednanou mezi Objednatelem a Dodavatelem.
9.2 Workshopy a semináře mají svůj rozsah předem daný a Objednatel je s ním předem seznámen.
9.3 Výuka neprobíhá o státních svátcích, případně během Vánoc a Velikonoc. O případných změnách budou účastníci kurzu vždy předem informováni.
9.4 V případě vyhlášení Výjimečného stavu a jiných zákoných opatření omezujících kontakt mezi lidmi se výuka v plném rozsahu přesouvá online, aby objednatel nepřišel o žádné ze smluvených lekcí. Lekce v takovém případě probíhají standardně v den a čas, na který byly plánované.
10.1 Pokud dodavatel neposkytne služby ve sjednaném rozsahu a kvalitě, a nestane se tak v důsledku chování objednatele či účastníků kurzu, náleží objednateli práva z vadného plnění.
10.2 Objednatel je oprávněn reklamovat jím objednané plnění prostřednictvím výše uvedené emailové adresy (info@ucitbrno.cz), popřípadě po předchozí domluvě též osobně.
10.3 V případě, že bude reklamace uznána jako oprávněná, má objednatel nárok požadovat přiměřenou slevu z ceny kurzu anebo náhradní hodiny v rámci jiného kurzu v rozsahu, ve kterém se předchozí kurz neuskutečnil.
10.4 Objednatel nemá nárok na náhradní lekce v případě absence nezaviněné poskytovatelem. Náhradní lekce z důvodu opakované absence je možné sjednat pouze jako samostatně vedené lekce, které je nutné uhradit.
10.4 Poskytovatel není povinen nahradit jedinci zameškané lekce na úkor ostatních studentů.
11.1 Objednatel svým souhlasem s těmito obchodními podmínkami vyjadřuje rovněž souhlas se zpracováním svých osobních údajů, jakožto i údajů účastníků kurzu, dodavatelem v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů (Zákon č. 101/2000 Sb.) a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen “GDPR”).
11.2 Dodavatel má právo využívat objednatelem poskytnutých údajů za účelem kontaktování účastníků kurzu a k marketingovým účelům na dobu neurčitou, tj. do odvolání. Dodavatel se zavazuje k tomu, že údaje neposkytne třetím osobám. Objednatel, jakož i jednotlivý účastník kurzu, je oprávněn tento souhlas kdykoliv písemně odvolat.
12.1 Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na všechny otevřené jazykové kurzy pořádané školou. Jakékoli další nároky obou smluvních stran nad rámec těchto všeobecných obchodních podmínek a uzavřených smluv, budou považovány za bezpředmětné.
12.2 Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek.
12.3 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od dne 15. 08. 2018